Vyrocna_Sprava_2009

RO Č NÁ SPRÁVA 12 Systém manažérstva kvality Spolo č nos ť ŽP Informatika s.r.o. má vybudovaný a zavedený systém manažérstva kvality pod ľ a normy ISO 9001:2008, ktorý zah ŕň a projektovanie, prevádzkovanie a outsourcing informa č ných systémov. Dosiahnutá certifikácia potvrdila garanciu splnenia zákazníckych požiadaviek a dodržanie špi č kovej kvality na medzinárodnej úrovni. Procesy sú optimalizované a podporené aplika č ne systémom FIRIS®. Vysoká úrove ň projektového riadenia prepojená na komplexnú evidencia požiadaviek a informa č ne podporený workflow zabezpe č ujúci ich realizáciu vytvára procesné riadenie aké je vyžadované normou ISO 9001:2008. Vybudovanie systému na vysokej úrovni procesného riadenia bolo potvrdené 28.augusta 20089 vydaním certifikátu spolo č nos ť ou SGS Slovakia spol s.r.o.. ŽP Informatika s.r.o. buduje svoju pozíciu aj na trhu IT mimo ŽP Group a vykonáva nasledujúci  č innosti zamerané na zákazníkov . • systematické preskúmavanie požiadaviek zákazníkov, • operatívne preskúmavanie spokojnosti zákazníka po dodaní služby alebo produktu, • následné preskúmavanie spokojnosti zákazníka (raz ro č ne) formou dotazníka, • sledovanie previazanosti cie ľ ov kvality s potrebami a o č akávaním zákazníkov, • systematické meranie spokojnosti a lojality zákazníkov, • rozvoj a riadenie vz ť ahov so zákazníkmi, • rozvoj vz ť ahov i s ď alšími zainteresovanými stranami (verejná správa, úrady a pod.). Hlavné zásady politiky kvality ŽP INFORMATIKA s.r.o. : • stratégia kvality je prvoradým cie ľ om vedenia ŽP INFORMATIKA s.r.o., • neustále zvyšovanie kvality poskytovaných služieb a dodávok pre našich zákazníkov, • eliminácia vznikajúcich chýb a nedostatkov a ich okamžité odstránenie, • spokojnos ť našich zákazníkov je našou najvyššou prioritou, • neustála starostlivos ť  o zákazníka a spoznávanie jeho potrieb všetkými zamestnancami spolo č nosti, • neustále zlepšovanie korektných vz ť ahov s našimi dodávate ľ mi, • zodpovednos ť  za realizované dodávky a služby aj po ich odovzdaní zákazníkom, • iniciatíva a angažovanos ť  za kvalitu je základný princíp práce všetkých zamestnancov spolo č nosti, • trvalo vzdeláva ť pracovníkov na všetkých úrovniach, • procesný prístup  ‐  definovanie hlavných procesov, majite ľ ov procesov, systematicky mera ť  spôsobilos ť a výkonnos ť procesov, analyzova ť výsledky procesov. Profesionálne riešenie zákaziek je postavené na tíme vyškolených odborníkov s dostato č nou motiváciu orientovaných na uspokojenie individuálnych potrieb jednotlivých zákazníkov, naša služby sú postavené nielen na obchodnom vz ť ahu ale aj na pridanej hodnote v poskytnutom odbornom a profesionálnom partnerstve.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU1NTI=