Vyrocna_Sprava_2009

RO Č NÁ SPRÁVA 11 Stratégia spolo č nosti Strategické ciele spolo č nosti • Neustále zlepšova ť  služby poskytované formou outsourcingu pre ŽP a.s., jej dcérske spolo č ností a ostatných zákazníkov. • Pokra č ova ť  vo vývoji aplika č ného programového vybavenia, spracovaným na mieru a pre špeciálne potreby zákazníkov. • Rozvíja ť proces vzdelávania a spolupráce so strednými a vysokými školami • Zavies ť  systém poskytovania služieb pod ľ a ITIL • Konsolidova ť a modernizova ť HW, SW prostredie Strategickým produktom v oblasti služieb je zabezpe č enie troch základných oblastí • outsourcing koncových zariadení (PC, tla č iarní, snímacích zariadení at ď .) • outsourcing infraštruktúry (servre – aplika č né, databázové, prvky bezpe č nosti, mailové a webové servre, aktívne prvky at ď .) • outsourcing aplika č ného programového vybavenia – poskytovanie štandardných aplika č ných balíkov, zákaznícky orientovaných aplikácií vyvinutých na mieru, poskytovanie webových servisov at ď . V oblasti vývoja aplikácií je strategickým cie ľ om etablova ť  spolo č nos ť ŽP Informatika s.r.o. na trhu ako dodávate ľ a zákazníckych softvérových riešení. Zamera ť  sa na získanie stredných, prípadne vä č ších spolo č ností. Základné atribúty smerovania vývoja : • Zamera ť  sa na tvorbu zákazníckych riešení s vysokou pridanou hodnotou • Pripravi ť a zrealizova ť  typové riešenia pre vybrané oblasti • Dosahova ť  rast v oblasti outsourcingu aplika č ného programového vybavenia • Zamera ť  sa na zákaznícke riešenia v oblasti riadenia výrobných a obchodných procesov • Pripravi ť  stabilnú infraštruktúru pre softvérové služby • Pripravi ť  typové riešenia formou outsourcingu pre tretí sektor • Zvýši ť podiel opakovaného nasadenia vyvinutých aplikácií • Stabilizova ť a zlepšova ť  kvalitu personálneho potenciálu, v oblastiach kde je to možné dosiahnu ť č o najvä č ší podiel certifikovaných profesionálov Stratégia kvality je prvoradým cie ľ om vedenia ŽP INFORMATIKA s.r.o.. V oblasti stratégie zlepšovania kvality riadenia, kvality procesov , kvality služieb a všetkých firemných  č innosti je dôležité naplnenie nasledujúcich zámerov : • Procesný prístup  ‐  definovanie hlavných procesov, majite ľ ov procesov, systematicky mera ť  spôsobilos ť a výkonnos ť procesov, analyzova ť výsledky procesov • Riadenie dokumentov a záznamov • Rozvoj vlastného softvérového balíka na komplexnú podporu riadenia poskytovania služieb, integrácia ITIL procesov v plnej miere • Certifikácia pod ľ a normy ISO 20000

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU1NTI=